Hemma allaredan

Hemma från jobbet redan. Fick sluta tolv idag så nu blir helgen genast mycket längre när man får lite extra timmar.
Funderar lite på vad jag ska ta och hitta på.. det regnar ju ute så har inte någon jättelust att gå ut å bli blöt annars skulle jag ha tagit mig en promenad. Men tror jag ska ta och städa av lite här i stället. De behövs.... hua.

Igår började jag trappa upp med vanlig mat i stället för shake iaf.
Vart en grönsaksomelett på kvällen med sallad och keso. Mums att få tugga och äta vanligt igen:)
Hoppas bara jag inte flyger upp i vikt nu bara.
Ikväll ska jag till å med unna mig lite godis :) Ska njuta av varenda bit jag tar.

Trevlig helg!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback