ok

Funderar på om jag ska sluta blogga.
Har inte så mycket att skriva känns de som...


Jag är så förbannat trött hela tiden. Förstår inte varför :(
Ska nog köpa Blutsaft eller rosenrot å se om de kanske kan hjälpa.

Annars så är det en riktig skit månad ekonomiskt.
Alla STORA kostnader kommer tydligen den här månaden. Dvs. Bilskatt på 2270, nya sommardäck: 3400 + ca 600, glasögon : 3000 kr och som om inte de va nog så ska vi till veterinären med Mille nästa vecka och de kommer kosta från 700 kr... Men han är värd varenda krona och jag hoppas det bara är nå skabb eller liknande. De får bara inte vara hudcancer :(
Han har tappat hår fläckvis bakom revbenen ungefär på båda sidorna...
Till en början va fläckarna som en femkrona men nu är de väldigt stora och blir bara värre.
Först trodde vi att de blivit av när han lekt med andra hundar men nu är de på båda sidorna och väldigt stora fläckar så :/ Usch. får ont i magen bara jag tänker på det.
:(


Kommentarer
Postat av: Linn Sundin

Nej sluta inte blogga! :) usch :( hoppas allt ordnar sig med mille!

håller tummarna!

Kram på dej!

2010-03-31 @ 20:47:11
URL: http://linnsundinn.blogg.se/
Postat av: Gabbe

åh gör du ;D hehe. kom igen med blogg nu elin så mycket tid tar det inte. hihi kraaams

2010-06-18 @ 10:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback