Vad är det alla pratar om men ingen kan påverka....

....Vädret.

Va slapp man blir så fort de blir skit väder ute. Jag som hade tänkt att ut och promenera massor idag men icke. Va ut med hundarna i morse och de gjorde ont i ansiktet när ja gick i motvind för snön som yrde.
När jag kom hem åt jag en brakfrukost, gröt med äpple,kanel och russin, macka med ost, kaffe och juice. Mums =)

Sen har jag inte gjort mycket mer idag, tvättat som vanligt på söndagarna och mamma, pappa å bror har vart hit på en snabbfika.
Nu väntar ja bara på att tröökbandyn ska sluta så ska vi ut på en promenad till stan och hämta hem M`s bil.
Får röra på fläsket lite idag iaf. Får se om ja ens kommer att komma över 5000 steg i dag :D tveksamt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback