Ensam lördag

Den här dagen har bestått av shopping.
Halv elva åkte vi från Storvik och vi kom hem runt 4 tiden. .
Har hittat en hel del julklappar och två toppar till mig själv. Så klart lite pyssel till hemmet också. Köpt ljusslinga som ska sättas upp ute nånstans.. Och så hitta jag äntligen min dalahäst som ja tjatat om så länge ;p Dock va den orange så den har fått en omgång med vitfärg.
Hittade massa loppisfynd idag igen också. Va på loppis i går också och då fyndade jag också. Blir så nöjd när ja hittar gamla fina saker till småpengar. :)

När jag kom hem från shoppingen idag så hade M hunnit åka för länge sedan till sthlm för konsert.
Tanken med den här helgen va att vi skulle slipa vår trappa men än så länge har det inte blivit nått av de...
I stället så tog jag tag i att måla mina loppisfynd och min tallrikshylla när jag kom hem i stället.

Nu har jag hemskt tråkigt och sitter och smuttar på en xider i min ensamhet :)
Önskar att M kunde komma hem men de lär väl drööjaa...

/E

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vart går du på loppisar? Tycker du verkar hitta så mycket fint. När jag väl kommer iväg på loppis så är det mest bara skräp!

2010-11-24 @ 15:12:04
URL: http://carolineprim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback