Myssöndag

Idag har vi en myssöndag på Annebergsgatan..

Började med att vi åt goood frukost och tände första ljuset.
Sen gick jag ut och skottade och satt upp mer belysning ute på altan. Har väldigt ont i ryggen efter all skottning i helgen. Otränad är nog rätt ord ;p

M har lackat trappen så vi är fast på nedervåningen till klockan åtta i kväll..
Men nu är trappen grå och fin i alla fall. Bara lister som ska upp...tråkgöra med andra ord.

Igår när det va som värst snöstrom hade vi bestämt oss för att åka till valbo och köpa en divan. :)
Fick köra lugnt men vi kom fram till slut. Handlade divanen och hittade lite annat också. Två julklappar till våra morfrar :) Och jag hitta en vinterjacka på Carling, pannband och torgvantar. Köpte också två sjalar på Cubus på extrapris.
Har jämt sjal på mig i princip så tyckte de va dags för några nya.

När vi kom hem med divanen och hade satt upp den så såg vi att den är typ sne.. alla benen står inte på golvet utan ett ben är en cm upp. Och de är inte golvet som är snett... Får se hur vi gör om vi ska byta den eller hur det blir.

Jag kom nyss på att jag skulle vilja byta gardiner i köket men de går ju inte nuuuuuu... Har gardinerna på övervåningen :(




Kommentarer
Postat av: Anonym

när kommer tallrikshyllan upp på bild?=)

2010-11-29 @ 17:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback