Pyssel/nya sovrummet

Här kommer några bilder på vårt nya sovrum och på mina senaste pyssel/fynd. :)


Kakelugnen har fått sig en grankrans.


Loppisfynd - Är ljushållare och skål som jag limmat ihop. Söta skålar till mandel/russin till glöggen.


Loppisfynd - Älskar den här bänken som jag fynda i går :)


Supersöta rostiga krokar som sitter i vårt sovrum.


Suddig bild på vårt fina sovrum. De vi har gjort är, satt nytt tak av pärlspont, slipat och målat trägolv och så klart satt nya tapeter.
Saknas bara foder och golvlister sen är det klart.

Våra stenar på golvet:


Här kommer en förebild på sovrummet :



Så här hemsk ser vår nyaslipade trapp ut nu. Ser ut som nån lagt en spya i den :D



Jag gick upp till mamma och pappa tidigare när jag hade pysslat klart. Fick varma mackor med kantarellstuvning där. Gott gott. Sen när jag skulle hem så lånade jag sparken.. är bara nerför hem till oss så Mille fick springa på ordentligt. Vart tokkall i ansiktet för de gick så fort :P

/E


Kommentarer
Postat av: Josse

Jag saknar att åka spark!!!!!!!!!!!!!!!!!1

2010-11-22 @ 12:19:56
Postat av: thyran

Kooom till byn så kan vi ut och åka spark,snusa och äta popcorn ;D

2010-11-22 @ 18:21:08
Postat av: Josse

hahahaha då måsgte vi ju bjuda in något trevligt spark sällskap också ;)

2010-11-24 @ 12:14:07
Postat av: thyran

Jygga & Mackan får väl sitta på sparkarna ;)

Med en varsin popcornpåse!

2010-11-24 @ 18:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback