Födelsedag.

Herrejisses va mycket presenter vi fått idag.
Så mycket fint och behövligt! :)
Men enligt mig fööör mycket presenter... Vi hade varit väldigt nöjda även om det bara vart hälften av det!

Har vart fullt hus här hela dagen. Väldigt trevligt och mycket fika har det blivit.
Lite för mycket för mig kanske, vart alldeles konstig i huve här på kvällen. Kände mig illamåndende, skakis men samtidigt hungrig.. kenpigt kombination. Men en pizza senare så vart de bättre iaf.


De vi fått :
Nikonkamera :)  (som ja fick av M:)
Pengar till tatuering (Som M fick av mig:)
Örhängen
Varsinna Byggbyxor
Häftpistol
Lantlig fönsterlampa
Kaffetermos
Bakmaskin
Grillöverdrag
Grill"verktyg"
Höstjacka
Gummistövlar
T-shirt / sjal
Radio
Golfbollar (d va så klart till M :D )
Sopkvast och skyffel (också till M, nedå:P )
Blommor
Tallrikar från Bruka som vi samlar på
Skålar från Bruka
Stora tallrikar/uppläggningsfat från Smaksak
Burkar från Smaksak som det står Dog Food,Bread & Coffee på.
Kniv från OBH
Häcksax

Å som om de inte va nog så fick vi massa pengar också...

TACK SÅ JÄTTEMYCKET.
/E

Kommentarer
Postat av: Bella

Hahahaha skratta högt för mig själv när jag läste "Sopkvast och skyffel (också till M)"

Haha hörde i mitt huvud hur du skulle säga det!

Go gumma!! :)

2010-09-13 @ 21:24:57
URL: http://isabellsundell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback