Ny sysselsättning

Jag hatar  2 ½ män, vilket värdelöst program.. Jag hatar program där dom har lagt till "skratteffekter".
Haha nog om de :)

Jag har börjat sticka :D
Vill ha något att göra, vill skapa saker.. Har massor med ideer i huve på saker som ska göras när jag har lite mer tid och ork än vad jag har på kvällarna i veckorna. Men ibland på kvällarna så vill jag ha nått å göra också så då kom ja på att jag ska sticka höga raggisar. Va bara det att mamma hade tappat bort en av stickorna så de fanns bara fyra.. så tills jag har fixat de stickar jag en vit grytlapp :) De må låta tantigt men det är rogivande och roligt att ha nått för sig.
Vänta ni bara tills ni får se mina verk ;)

Hade ett paket i brevlådan när jag kom hem idag också.
3 stycken böcker som jag beställde i förra veckan hade kommit.
Tror alla är grymma böcker. Men orkar inte börja läsa idag för då blir jag så fast och måste läsa tills jag somnar.
Ängnar mig åt stickningen idag i stället :)



/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback