Rubrik saknas

Idag har jag samlat vuxenpoäng. Har nämligen vart på banken och pratat pension.
Är helt ointresserad av det eftersom de känns så himla långt bort men nu slipper jag göra något på två år iaf.
Men som jag sa när jag var lite "När jag blir stor ska jag bli pensionär"
De skulle vara nått de :) Hemmafru eller pesionär på heltid!

Hann springa in på inspiration innan och köpte en jättesöt lampskärm.
Lampan ska stå i vårt sovrum när det blir klart! Vill börja NU med att rusta och inreda. :)

Vi har även hunnit med en sväng in till Valbo på kvällen.
Köpte ett par jeans.. vilket inte händer allt för ofta. Köper nästan alltid bara jeansleggings men idag hitta jag ett par som satt som ett smäck :)
Till nya brallorna så vart de en mysig stickad tröja också.


Kommentarer
Postat av: gabbe

åh tack, det ska väl komma dit nån nattduksbords lampa och nån matta, lite smått och gott ;D lunch snart igen va?

2010-09-15 @ 20:31:29
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: gabbe

ja jätte gärna ;D vi får bestämma tid och dag =P

2010-09-16 @ 10:17:26
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback