Torsdagkväll

Har nyss vart ute och klipp gräset. Stackars gräsklippare.. när ja skulle klippa gräset ner vid matkällaren så råka ja köra över en storsten så de slog gnistor och så la gräsklipparen av. Trodde den gick sönder men den start på en gång igen som tur va :)

Igår va jag och klippte mig. Såg mig i spegeln på morgonen och fick panik över hur håret såg ut så ringde och boka en tid och fick samma dag. Men jag va mindre nöjd när jag kom hem tyvärr :( Är ju först då man ser hur håret ser ut och för det första så va de mycket längre på ena sidan så jag fick själv klippa till det.
Sen hade jag ju spart så jag hade fått rätt långt hår för at jag skulle kunna klippa rätt kort i nacken och med sneddning frammåt ansiktet.. alltså längre mot ansiktet. Men nu är allt i samma längd! :S Ne, ja är skit besviken :(
Men nu är håret kort och går inte att klippa om heller så när är de väl bara att börja spara igen då.

Ett stort tack till världens bästa bror som har lagat min biil också :)

Ikväll ska jag kolla på "Välkommen hem"som min gamla dagmamma är med i.
Kul när det är från Storvik.


/E

Kommentarer
Postat av: Gabbe

mmm kommer bli bra ;D haha jadu sovrummet bara elementet kvar att lacka med de prioterar Per långt bak tyvärr =( å ja kan inte lacka.. Garderoben är kvar at måla också, går skit segt nu. =P trevlig helg

2010-09-11 @ 11:34:41
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: carroo

vad tråkigt med håret, du får komma till stockholm så klipper vi en riktigt frisyr ;)

2010-09-11 @ 23:22:33
Postat av: thyran

Har inte så mycket till hår att klippa nu längre tyvärr Carro:P

2010-09-14 @ 12:19:58
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: carroo

nee, men det växer ut ;) 1 cm i månaden :)

2010-09-14 @ 22:15:20
Postat av: thyran

Ja precis 1 cm i månadanden och hon kapa 6-7 cm. Så då kan vi boka en klipptid om ett halvår då ;D

2010-09-15 @ 12:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback