Full rulle

Full rulle hela dagen sedan åtta i morse. M cykla i väg i morse upp till pappa och dom har hållt på med ved hela dagen. Ja tog bilen och åkte och handla nybakt bröd och åkte upp dit och åt frukost.
Sen har jag hållt på med min bil, tvättat och städat den, va välbehövligt. Va nog ett halvår sedan sist. Men nu är den fin och i morgon åker nog sommardäcken på med.

Mamma och jag åkte på loppis men vi hitta ingenting.. så när vi kom hem åkte vi ner till mig och rensade i landet och vid hallonhäcken. Men jag vill ta hit en grävmaskin och gräva upp halva landet så man kan göra jordgubbsland/grönsaksland där... just nu är det massa sten och brännesslor där. 

Vill göra ordning på altan också... har en jättefin gammal skänk ute i ladan som jag tänkte ha på altan som man kan ha och plantera blommor på och sånt pyssel :)
När brukar man plocka fram utemöblerna?? I maj eller..

Å till sist så vill jag ha en ny bloggdesign ocskå, vilket M skulle försöka fixa ;)


Kommentarer
Postat av: Marcus

Bloggdesignen ligger inte på prio 1 just nu! :)

2011-04-09 @ 22:44:52
Postat av: Gabbe

kanske en matbit efter påsk här?? ;D

2011-04-13 @ 15:12:40
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback