Ledig fredag

Sikken härlig dag, vaknade halv sju även fast jag va ledig idag. Men somnade om och vakna igen klockan 10...

Skulle ut och cykla med Mille så träffa vi på grannen som va ute med deras goldenhund så vi gick över dit så dom fick hälsa.. roligt att se dem rejsa runt.
Sen tog vi en cykeltur och när ja kom hem så sen har ja vart ute nästan hela dagen och donat i trädgården.
Hängde till å med ut tvätt på torksnurran. Kändes nästan som sommar ute :)
Gick in runt tre och städade huset och sen tog jag med Mille på en till cykeltur så nu har jag ont i rumpan bara för ja cyklat två gånger idag :P

Nu väntar jag bara på att klockan ska bli tio så jag får se bigbrother. Sen kan jag gå och lägga mig, är ju bara skräp på tvn på helgerna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback