Tisdag

Snart kommer M hem med min bil.. nu är den äntligen lagad så jag hoppas den funkar prima och att den håller ett tag nu. Allt som allt gick det på 4500 kr!! För att servoslangen/röret gick sönder... BLÄ! Dom hade kunnat lagts på annat mycket roligare saker.


Den här veckan har vi fått åkt med chefen till jobbet. Tycker inte om att vara beroende av andra så de blir skönt i morgon när ja kan ta egna bilen.

Å jag har hittat en så himla fin låt som jag lyssnat på kanske 10 gånger på rad nu. Till å med fällt lite tårar ;p
Knäpp man är :)

Nu ska jag kika klart på plastikkirurgerna och sedan ska ja duscha mig i babyolja. De ska vara jättebra för torr hud så kanske jag blir alldeles len som en barnrumpa sen:)


Avslutar med en gammal bild på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback