Tjuter

Igår sålde Marcus äntligen sin bil men så har servoslangen gått sönder på min bil i stället så den bara tjuter när man startar den. Så typiskt att det ska strula när vi verkligen behöver bilen!
Men vi fick låna pappas gamla passat i dag till jobbet och så efter jobbet åkte vi och låna Marcus pappas bil som vi förhoppningsvis kunde ha hela denna vecka.
Hoppas på att vi får tag i reservdelar i morgon till min bil och att det inte är allt för krånligt att byta. Å att pappa har tid med det.


Bara två jobbdagar kvar denna vecka för mig. Har fått ledig fredag :)
Gör så himla mycket att få gå hem lite tidigare i bland å i bland få vara lediga på fredagar.

Ska ta och hoppa in i duschen snart och sedan gå upp och lägga mig. Är så skönt att lägga sig nio om kvällarna för då är jag pigg på morgon när klockan ringer :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback