Våfflor i solen

Jag har 4-5 stackars läsare fortfarande i alla fall :)

Har hänt en del sedan senast men att skriva om allt det skulle ta mig resten av dagen så de skippar ja.

Vaknar nästan alltid tidigt nu förtiden, halv åtta i morse men då va ju klockan egentligen halv nio.
Den timmen bjuder jag gärna på för jag vill ha sommartid. Har haft en himla energi för en gångs skull så har poat här hemma med allt möjligt.
Grädda våfflor och åt dem med jordgubbar och socker på ute. Satt uppe vid ladan där det är lä i solen själv med Mille :)
Väldigt skönt ända tills solen gick i moln.



Har kollat runt på några klädsidor, behöver verkligen nya kläder men jag hittar ingenting...
Ett par svarta tights och en klänning för 49 kr på HM men det är allt.
Va till valbo i torsdags och Lager 157 i går men det vart inge shoppat på nått av de ställerna. Hualigen.

Det va allt för denna gång, får se om det går 3 månader innan nästa inlägg kommer eller om de blir rätt snart :)



Kommentarer
Postat av: Gabbe

nääää nu håller du i det här Elin annars så blir jag arg på dig ;D Du har ju hur mycket som hellst att blogga om gumman =P ska vi försöka ta om hansons här framöver???

2011-03-29 @ 13:24:27
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback