Babyplantor

Nu verkar bloggen funka igen:)
Den kanske fick solsting i helgen. Jag älskar det här vädret!! Vad jag tycker om mindre är att jag behöver jobba hela dagarna och inte kan vara ute och sola.
Men får ta vara på timmarna efter jobbet.
När jag kom från jobbet stod maten serverad ute på altan, pannkakor och till efterrätt en daimstrut. Så de ska va ;)
Efter maten så planterade jag om mina babytomatplanter. De såg ut som dom skulle dö där ett tag under omplanteringen men nu verkar de ha börjat ta sig igen.
Nu har vi hela köksfönstret fullt i grogglas med plantor i, tjusigt! :D

Marcus håller på och städar huset nu och jag ligger här och har lite dåligt samvete men jag orkar verkligen inte städa idag. Skulle kunna gå och lägga mig redan nu men måste hålla mig vaken och se En unge i minuten.


Kommentarer
Postat av: Gabbe

Heej!! Ja hon mår bra nu men nu är det som stackars ögonen som spökar på den (ögoninfektion) Novelia med. tråk. bra med er? kram

2011-05-10 @ 06:52:03
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback