Ett av tre

Första jobbdagen av tre är avklarad.. På nått vis så känns kortveckor segare än vanliga veckor.
Bara för man stället in sig på att man snart är ledig så känns det som en evighet tills ledigheten kommer. Knepigt :p

Första dagen idag efter jobbet som jag inte va helt slut när jag kom hem.
Har vart ute på gården och donat lite och satt i solen på altan och åt kvällsmat. Nu känner man sommaren i luften;)

Jag har börjat fått sammandragningar när jag går och när jag rör mig mycket.
Drygt att det börjar komma redan nu men de stod ju att man kunde få de i vecka 23. Jag har iof haft de tidigare också men inte så mycket och inte förstått varför jag fått ont nere i magen.

I morgon ska jag till BM och ta prover igen. Får se om blodvärde blivit nå bättre eller ej.



Kommentarer
Postat av: Tina

Gud vilken söt tunika, passar din mage perfekt=)

2011-05-30 @ 20:40:39
URL: http://tinakaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback