Kväller

Gjorde en jättegod och enkel pastasås till kvällsmat.
Marcus mormor bjöd oss på den i söndags när vi va där och jag tyckte den va så god så jag gjorde den i dag igen.
Broccoli, paprika, soltorkade tomater, persilja, riktig grädde och kryddor (egentligen kyckling också men det hoppade jag över). Satt ute på altan och åt kvällsmaten i stekhet sol men så slog vädret om på fem minuter och nu är det grått på himlen och det mullrar.

Hängde ut alla pelagoner på altan idag, vart tjusigt.
Men lär hålla koll på temperaturen så det inte blir kallt till nätterna.

Så här såg vårt kökbord ut innan jag satt ut blommorna :p
Förstår inte varför de blir så dålig kvalite på bilderna när jag skickar dem via mail från iphone.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback