Nätshopping

Har fått renast ur en hel del kläder som jag inte vill ha längre och inte kan ha längre. Som alltid så vill man ju ha lite nytt till sommaren så jag har beställt lite från Hm & Ellos.
Har tänkt att jag inte ska köpa nå mammakläder utan istället köpa kläder som jag både kan ha nu och även efter graviditeten.
Är ju tur att det är så bra mode för tjockisar :)

Beställde två tubklänningar med smock upptill på från Ellos som man även kan använda som kjolar. Smart att kunna variera. Tyvärr gick det inte att spara ner bilderna från deras hemsidan.

Bilder på de jag beställt från Hm nedanför, kommer inte fören i början på Juni dock :/

Perfekt att ha under tubklänningar. Bara 79 kr för två st.

Får se om jag är för kort för att ha långklänning, kanske kommer snubbla mig fram ;P 99 kr

Och dessa virkade godingar fast vita.  129 kr.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback