Pannkaka, jordgubbssylt och grädde!

När jag skulle ut och cykla så hade jag knappt nå luft i framdäcket så cyklade till Ok för att pumpa men så va deras pump trasig. Så fick jag cykla upp till mamma och pappa så de fick hjälpa mig. Sen tog vi en lång blåsig cykeltur runt lappens. :) Motvind hela vägen så både Mille och jag va helt slut när vi kom hem.

Somnade på soffan när jag kom hem och sov nån timme och nu är jag på bra humör igen :) Tog bara en halv söndag..

Nu snart ska vi äta pannkakor med jordgubbssylt och grädde!!! Så suuuugen på de. Jag som vanligvis inte är så förtjust i grädde men nu jäklar ska jag tydligen äta de :)



Hoppas de inte gjorde nått att ja låna bilden. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback