Planerat semester

Idag la vi in vilka veckor vi ville ha semester. Jag blir ledig i 4 veckor under Juli. Ska spara några dagar tills nästa år tänkte jag.
Bara två månader kvar tills dess!! 
Vi har inga semesterplaner direkt mer än en tripp till Stockholm med övernattning på hotell.
Marcus kommer inte ha någon semester i sommar mer än ledig vecka så ingen ide att planera in nått utan ta de som de kommer :)


Måste få klaga av mig lite..
Har fått hemskt ont i svanken nu på kvällen. Varken skönt att ligga, sitta eller stå. :(
Tror det har att göra med att jag hade skor med sulor som man kände varenda liten småsten man klev på i.
Mina nikeskor som jag brukar ha va jag ju så smart och hade på mig när jag klippte gräset i fredags så de vart gröna. Dom ligger i tvättmaskin nu så får se om de går att få rena.


Kommentarer
Postat av: Gabbe

men vad spännande att ni bokade ultraljudet =P

2011-05-03 @ 09:28:33
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback