Solig lördag

Sitter i soffan och samlar kraft för att slänga mig i duschen. Marcus jobbar 12 timmarshelg så han kommer väl hem strax och då blir det grillat.

Jag som hade räknat med en slödag på soffan eftersom de visade att det skulle regna hela dagen men de va ju helt fel. Tog en morgonpromenad upp till mamma och pappa och sedan hem och plantera frön i landet. Får se om de blir nå fina blommor i sommar.
Har hunnit med att klippa gräset och krattat i hop ogräs också. Fick dock ont i magen när ja klippte gräset så fick gå och sätta mig och vila en stund tills de gick över. Tycker inte om att ha ont i magen :( Blir orolig att de är nått med bebisen då. Hoppas att det bara är växtvärk.


Har solat mina tomatplantor och paprikaplantor också :)




Indra gillar hundkojan mer än Mille så vi kan lika gärna kalla de kattkojan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback