Sovdags

Snart sovdags, sitter och halvsover i soffan. Inge bra på tv som vanligt på helgerna heller.
Känns redan som att dubbla järntabletter har gjort lite skillnad. Har hållt i gång hela dagen.

Mamma och jag va till Hofors och hälsa på mormor och morfar så åkte vi upp på loppis.
Hittade en tallrikshylla som ska målas vit och sen ska jag ha böcker i den. 60 rikstaler, som hittat :)
Sen följde mormor och morfar med hit på fika och solning, jag hade bakat en rabarber och jordgubbspaj på förmiddan. Marcus föräldrar kom också förbi och fika.
När alla åkte så grejade vi lite ute på gården... Marcus har målat hyllplan som jag ska sätta upp på altan och jag har satt upp gardniner på altan. Tjusigt kommer de bli när allt är klart.. vill plantera ut blommor men tror de är lite för tidigt än.

Godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback