Växer

Tänkte hålla mig vaken lite längre än jag gjort de senaste kvällarna när jag lagt mig 8.
Det är ju trots allt fredag i morgon så då kan man vara uppe lite extra på torsdagarna. Till runt nio iaf :D

Tänkte lägga upp en bild på tjockismagen men jag hade tydligen inte lagt över dom bilderna på datorn än så de får bli i ett annat inlägg.

Kollade på lite andra bilder och först nu när man gått upp 6 kilo så ser man att man va smal förr!!
Men det tyckte jag aldrig då när jag vägde 58-60 kg. . . Konstig bild man har av sig själv.
Nu känner man sig bara uppblåst överallt, spc i ansiktet, över armar, lår och rumpa. Å så klart magen men den får gärna växa :) Tuttarna för den delen har växt också men de är också helt ok :p

Har försökt laddat upp en bild i en kvart nu men de går inte!!! Irriterande.

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Hallå!! Jag pratade med Jessica igår och hon tyckte vi skulle flytta på det för ni vill väl inte bli sjuka =P tråkigt de här. Ja magbild ska du upp med och sen hålla efter med att visa månad för månad.

2011-05-13 @ 09:43:06
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: Tina

Vad roligt och spännande att ni ska ha barn, Grattis!! =)

2011-05-13 @ 17:45:19
URL: http://tinakaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback