Fylla i bok

Efter tre bra nätter så har vi inatt haft en riktig skriknatt. Hon sov knappt något i natt och kanske bara 1,5- 2 h på förmiddan så på eftermiddan så kom mamma/mormor och tog med henne ut på en långpromenad i vagnen.
I vagnen sover hon alltid nästan och så hann vi storstäda här hemma och duscha.
Gäller att planera allt numera ;p
Vi har haft besök av Thildas farmor och gammelmormor nu på kvällen.
Konstigt att både marcus mormor och min mormor blir hennes gammelmormor/gammelmormrar :P
Hennes mormor och morfar kom också förbi och myste med henne en stund.

Magen har börjat knorra på henne nu igen så vi får väl se hur natten blir. I morgon börjar ju Marcus jobba så nu lär vi planera nätterna lite så att han är utvilad tills han ska till jobbet.

Till veckan ska jag försöka ta mig ut på en långpromenad varje dag. Bra för både mina extrakilon och för henne att få lite frisk luft.

Snusar sött på pappas bröst i sin farfars-pyjamas.
(tråkigt att iphonekameran är värdelös när det är mörkt i rummet)

Jag har beställt en Fylla-i-bok nu på kvällen som jag tycker verkar bra! Vill ju skriva upp alla små framsteg hon gör nu medans man kommer i håg dem.

 

 


Kommentarer
Postat av: Caroline

Den där boken köpte jag till Viggo när han låg i magen. Men jag är så dålig på att fylla i den :(

2011-10-30 @ 20:12:31
URL: http://carolineprim.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag var ju inte helt säker på att det var magen som krånglade, men tyckte att det verkade som det...i tisdags började vi med minifom droppar o jag tycker faktist att Elton blivit lugnare o mindre skrikig, iaf det där hysteriska skriket! Visst kan han fortfarande skrika hysteriskt..men det tror jag hör till lite grann :P



Hur går allt annars för er då? Det är så roligt o följa nån som fått så tätt inpå en själv :)

Kram på er

2011-10-30 @ 20:50:14
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se/
Postat av: Caroline

Boken är ju helt klart annorlunda om man jämför med liknande böcker. Den är rolig och som sagt annorlunda men jag tycker att det saknas en del i den också. Den känns inte så detaljerad.



Hoppas att du gillar boken :)

2011-10-30 @ 21:17:48
URL: http://carolineprim.blogg.se/
Postat av: Fia

Näe det var ingen fara som jag trodde heller men Mammor är ju alltid Mammor =)

Vad overkligt att dom ska bli så stora =)



Det börjar dra ihop sig ;) Fick lite paniktankar när dom som köpte vårat skötbord fick sin bebis 5v tidigt fast dom hade gått över tiden med första barnet =) Jag som har 1 miljon saker och fixa innan våran lillfis tittar ut =)

2011-10-31 @ 09:51:09
URL: http://fiaf86.blogg.se/
Postat av: caroline

oj det lät inte som en rolig natt det inte..hoppas hon har sovit bättre nu..



ja men mössa är ingen hit på våran lilla dam. hon hatar det.



har hon fått några hormonprickar ännu elle har ni lyckats att inte få det ? vår lilla har fått det och ser inte så roligt ut..

2011-10-31 @ 18:50:41
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja får man en bra natt så blir man ju glad.. nja vi har haft ganska bra nätter.. men inte i natt.. då vi var på dop igår och hon sov 6 timmar i sträck med en matning.. och sen ytterligare 3 timmar hemma så blev natten inte lika rolig..men mne.. hhoppas på en bra i natt =)



Ja precis... som små finnar.. ser inte så roligt ut men fullt normalt och är hormonplitar som bvc säger.. våra småtjejer.. .



ja dem är ju bra på att riva sig själv.. och specielt dra i håret är alltid mysigt.. wilda tar tag i sitt eet hår och sen skriker.. usch det är inger roligt..

2011-10-31 @ 20:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback