Torsdag

Tack för kommentaren från Anonym :) Ni måste ju komma ihåg att skriva i ert namn när ni lämnar kommentarer. Blir ju så nyfiken annars! :)

Marcus är uppe och nattar Thilda efter lite om och men. Hon har börjat att gråta så fort jag går "ur bild".
Tidigare har de bara varit om vi vart själva hemma och jag gått i väg men i dag va de även när hon va hos Marcus å jag gick i väg.
Jobbigt både för mig och för honom! Å såklart för Thilda med. Hoppas att det bara håller i sig en kort period.
Mammas lilla mammgris. <3

Annnars så är vi fortfarande supersnoriga men förövrigt krya. Känns i kroppen att man vart förkyld.
Har städat huset idag och fick ta några pausar för att hämta andan emellan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback