Hyss

Idag har vi vart i väg på fotografering av Thilda å oss också för del delen. Thilda fick de i dopdresent av sin farbror å Sandra. Väldigt uppskattad present!
När vi kom dit så tyckte Thilda de va mycket roligare å sitta och titta på allt annat än in i kameran å säg väldigt fundersam över vart hon hade hamnat. Men vi får hoppas att hon fick till något bra kort iallafall :)
 
Sen åkte vi ut till forsbacka en stund för att sitta i solen men efter  bara några minuter så vart det mulet så då tog vi en tur in på öb innan vi åkte hem och köpte ett parasoll på rean. Perfekt när man vill sitta å sola å så kan Thilda hålla sig i skuggan.. Tss vi får väl se om hon sitter där så mycke ;)
 
Thilda har gjort sitt första hyss också, 9 månader gammal så kastade hon min plattång i badet.
Lät den ligga i några dagar för tänkte att den kanske skulle torka... önsketänkade. När jag satt i den idag så bara bubblade de i den så den är död :( SURT! Har precis besällt en ny, hoppas jag blir lika nöjd med den som jag va med den förra.
 
 

Kommentarer
Postat av: Fia

Vilket litet busfrö :P

Lycka till med parasollet :o) har köpt ett jag med och haft med till stranden men Hjalmar sitter inte still 1 sekund utan det ska krypas runt, ätas sand och annat krafs som finns på stranden, och så vill han ner till vattnet och plaska :) jag hade hoppats att han inte skulle krypa när vi skulle till Bulgarien men tji fick jag :)

Hoppas att allt är bra med er. Kram

2012-08-05 @ 19:43:56
URL: http://Fiaf86.blogg.se
Postat av: Fia

Vilket litet busfrö :P

Lycka till med parasollet :o) har köpt ett jag med och haft med till stranden men Hjalmar sitter inte still 1 sekund utan det ska krypas runt, ätas sand och annat krafs som finns på stranden, och så vill han ner till vattnet och plaska :) jag hade hoppats att han inte skulle krypa när vi skulle till Bulgarien men tji fick jag :)

Hoppas att allt är bra med er. Kram

Svar: Ja verkligen, snabb som tusan e hon! :)
Å Tack, det kan jag behöva :P Tror inte de kommer gå så där jättebra men de är ju en bra tanke iallafall haha :D Ja nu är de slut på lugnet... när de bara satt still så längta man tills de skulle börja röra sig å nu ibland önskar man bara de kunde sitta still en liten stund hihi ;p

Härligt att åka utomlands! (Spc efter denna jäkla sommar)!!! Hoppas ni får de underbart å SOL!
De är bara bra med oss, med er med hoppas jag! Kramis
THYRAN

2012-08-05 @ 19:43:59
URL: http://Fiaf86.blogg.se
Postat av: sara

haha, ja jag förstår, jag sparad allt efter max ovh försöker bli av med de nu :D nja, jag såg den där velourklänningen en grå, som va supersöt.. annars vet jag inte om de va nå direkt jag tänkte :)

2012-08-05 @ 23:38:19
URL: http://blondstar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback