8 månader

Goskutt blir 8 månader idag :)
4 månader kvar till 1 år bara :S

Vart på BVC idag och vägt och mätt och gjort boel-test. Tog en lite extra promenad innan vi gick hem för att få besök av Josse.
Alltid uppskattat av mig å Thilda. <3

På kvällen har jag vart ute och lassat på massa bråte på vagnen som Marcus ska få äran att köra till tippen i morgon.
Ett riktigt tattarlass :P Är glad att jag slipper vara med och sortera allt de där.
Va så skönt ute på kvällen så vart sugen på en promenad och fick med Jessica på de.
Så vi har vart ute och gått storvik runt i över en timme. Skönt att förkylningen verkar har gett sig helt nu.
Så på onsdag blir det träning igen och sen kanske promenad på kvällen.



Kommentarer
Postat av: Gabbe

Snäll du är :) jag kan kika vad dom inte kan ha längre :) krAm

2012-06-12 @ 20:55:38
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback