Nytt

Se så tjusig meed lite nya bilder på Thilda på headern! (Tryck på F5 om du inte ser. )
Tack snälla Madde som är så duktig och fixar! :) Skulle haft en ny bild på mig själv där också men de får bli sen.

Underbart väder ute. Två dagar i rad har jag vart ute och solat och målat på förmiddan när Thilda har sovit.
Håller på och målar min kabeltrumma vit.
Hängde ut tvätt idag också som har torkat. Så skönt att slippa ha den inne.

Sitter å väntar på Marcus som är på coop och hämtar en grind som vi beställt till kaminen i köket.
När han kommer hem ska jag gå upp och skruva upp en rullgardin. Kan hoppas på att lite mörker gör så att Thilda börjar sova till sju igen ;)


Annars så säger vi GRATTIS till bästa Gabbe som fyller år idag. ;)



Kommentarer
Postat av: gabbe

men tack ska du ha bästa elin ;D fina bilder på Thilda föresten ;D

2012-03-22 @ 17:04:48
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback