Inskolningen

Funderar på att börja blogga igen.
Eller åtminstonde uppdatera med nått inlägg då och då.
 
Har hänt en del sen sist jag skrev här. Mammaledigheten är slut och jag är tillbaka på jobbet och Thilda har börjat dagis.
 
Vi hade inskolning för två veckor sedan och inskolningen gick jättebra. Hon va lite blyg på måndan och ville mest sitta hos mig men de va ju både nytt ställe och nya barn/personal så de va inte så konstigt.
På tis och onsdagen så släppte de mer och mer så på torsdan och fredan fick jag lämna henne där och åka hem vilket också gick jättebra.
Så skönt eftersom jag har oroat mig för dagisstarten i ca 3 månader ;)
Första riktiga veckan på dagis gick däremot inte superbra... Hon va ledsen mycket första dagarna och på torsdan fick hon magsjuka vilket jag nu i efterhand tror att hon känt av tidigare i veckan också.
 
I tisdags gick hon första riktiga dagen igen och nu har de gått toppen i två dagar. Vilket är så skönt!
Nu kanske jag kan börja slappa av lite mer när jag är på jobbet också när jag vet att hon har de bra å trivs om dagarna. Jag har knappt kunnat äta för jag vart så spänd.
 
 

Kommentarer
Postat av: Fia

Skönt att det gått bra. Men tråkigt med magsjukan :( Var också orolig för Hjalmar. 3 dagars inskolning har han haft bara, första gången jag åkte därifrån riktigt idag. Men det hade gått superbra.

Kul att du börjat blogga igen. Är också väldigt dålig på det men ibland dyker det upp något inlägg :) Instgram har tagit över :) men ibland vill man få ur sig mer en bild.
Ha det gott!

2013-02-14 @ 19:27:54
URL: http://Fiaf86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback