Ny vecka

Måndag igen och allt vad de innebär, dagis å jobb!
Blir inge blogg på helgen för jag orkar aldrig starta datorn.
 
Hela förra veckan gick jättebra för Thilda på dagis. Lämnade till å med utan gråt i morse. Lite smått bara när jag vinkade i fönstret och utan napp. Så skönt att veta att hon har de bra å trivs. Då kan jag slappna av lite mer på jobbet också.
Så hoppas de fortsätter så här nu.
 
I helgen har vi haft fullt upp... Fredan somna jag iof strax innan nio på soffan. De är hårt att jobba ;)
Sen på lördan va vi i väg på badhuset med Gabbe å tjejerna å sen åkte vi för att fira mormor som fyllde år förra helgen när vi hade magsjuka.
 
Igår hade vi besök av thildas farmor å farfar å de tog med henne på Marcus innebandymatch så jag åkte å tvätta bilen hos mamma å pappa och sen åkte jag ner och tittade på sista perioden också.
Vart sent i säng för Thilda som är van att lägga sig 18.00 nu sen hon börjat dagis så när hon väl hade somnat vart de pizza för oss.
 

Kommentarer
Postat av: Fia

Ja idag var det första riktiga dagen :) och det hade gått superbra. Men han är riktigt trött nu så det blir nog sängen för honom lite tidigare om kvällarna också.

Jag har bloglovin appen på telefonen så jag läser bloggar jämt på den och det blir oftast att jag skriver från den också :) ibland från paddan. Man glömmer bort att man har en dator nästan :)

2013-02-18 @ 18:35:09
URL: http://Fiaf86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback