SEMESTER!!!!!

Nu är de semester!! De känns i hela kroppen! Ska bli så himla skönt, hoppas på att de är nu finvädret kommer:)

Thomas och jag har nyss varit på Monroes och ätit och firat in semestern lite. Jag käka kycklingifle med lökringar och smält ost, tzatsiki och bea och strips.. Mycke mat men sjukt gott. Massa ätande.. på jobbet har jag sprungit och ätit vindruvor och Dumle hela dan också och igår var vi i Storvik hos kära mamma och pappa och blev bjudna på grillat där med cheesecake till efterrätt. Jag lär alltså vara sämst på att hålla igen på maten :P Men va fan när jag och Jessica drar igång med gymningen så kanske de löser sig endå.
Semestern är till att njuta på iaf..

Jag har halvpackat min väska nu iaf och den är redan full i princip :S Men thomas får säkert lite plats över i hans så vi kan slänga ner sängkläder och handdukar där.
Sen ska ja göra i ordning mackor i mon bitti som vi ska äta i bilen ner så slipper vi stanna så mycket efter vägen för att äta.

Nu ska ja föra över pengar till kortet.. undra hur mycket man ska ta med sig ?

/E

Kommentarer
Postat av: Sophy

Grattis till semestern!! Härligt härligt!! Då var ni verkligen förtjänta av en lyxmåltid på Monroes!! Hoppas ni får de riktigt härligt på semestern nu, så får vi se om de blivit nå tillökning i familjen när ni kommer hem igen!! Vi hör av oss..=) Shoppa lungt! ;0) och KÖR FÖRSIKTIGT!!!



Många Kramar

2008-07-12 @ 22:16:50
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: Cerrol

Grattis till semestern nuu ;) .hoppas resan blir toppen!!

2008-07-13 @ 11:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback