Hälsat på jobbet

Imorse hade vi ställt klockan, iof på kvart i nio men är man van med sovmorgon så är man.
Vi åkte in till mitt jobb (marcus förra) för att hälsa på och bjuda på äppelpaj.
Hann aldrig säga riktigt hejdå när jag gick hem och vart sjukskriven.
Roligt att träffa alla igen och jag (Thilda) fick jättefina presenter av dem, så söta rosa kläder.

 

Efter vi sagt hejdå så gick vi en sväng på Hofors "centrum". Hittade faktiskt lite saker där.
Va in på blommor och rum och köpte en Plättar i luften blomma och sen gick vi in på Kiwans tror jag det heter och där hade de jättebra rea så både jag och Marcus handla lite.

Söt tunika, inget jag kan ha nu men snart hoppas jag.

 

 

Och till sist en skitsnygg väska:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback