Ingen bra natt

Hemsk natt, har inte kunnat sovit mer än max 1 timme allt som allt.
Och det pga att jag har ont vid skulderbladen och sen i svanken så hur jag än har legat så har det vart obekvämt.
Har ju inte så många sovställningar att välja på i vanliga fall och nu va de helt omöjligt.
Gick ner i natt och satt mig i soffan oich försökte sova, gick inte heller så bra. Usch :)

Nu sitter jag som en zoombie och ska snart ha på mig nå smink och sen ska vi på föräldrarutbildning.
Kanske somnar sittande där...

Nu vill jag att hon kommer ut så jag får tillbaka min kropp och kan röra mig och sova på vilken sida jag vill igen.
Köpa annanas och hallonbladsthe ? tror bara de är myter att de kan sätta i gång det tyvärr men.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara 9 dagar kvar nu du orkar =) vet att det är väldigt jobbigt nu men ack så skönt när det är klart. styrke kramar

2011-09-20 @ 13:45:05
Postat av: mormor:)

drick mycke the, för nu vill jag också att mormors bus ska komma hihi

2011-09-20 @ 18:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback