Pynt

Nu är de färdigpyntat i vardagsrummet iaf.. nya gardiner och min fina tomtar överallt. Men skulle behöva nya gardiner till köket också ? 
Och så har jag och Thomas bakat... lusssekatterna vart jätte goda medans knäcken vart stenhård å smaka skit =P Vi ska göra ett nytt försök på sönda tror ja.

På söndag ska jag få åka till Kupolen också ... ihopp om att hitta en del julklappar.
Annars i helgen så ska jag bara ta de lungt, i morgon ska jag och pappa ner och kolla på innebandy. och sen på kvällen så kommer mamma in och ska klippa mig.

Känns som de är skönt att bara ha en slapphelg med tanke på att hela förra söndan gick åt till att vara så bakfull som man bara kan vara.

Nu: tacostajm!

Kommentarer
Postat av: Tina

du måste ju visa bilder från lägenheten oxå...får se hur julmysigt ni har de på andra sidan mossvägen=)

2007-11-30 @ 22:26:16
URL: http://tjina.blogg.se
Postat av: Tina

okej...hehe ja de kan man ju undra. men den andra är inge bra..så jag gjorde en här istället...=) jo allt är bara bra...sj??

2007-12-02 @ 15:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback