Ett tag sen

Har tappat suget för att skriva blogg känns det som..
Men det är nog bara tillfälligt, så var det förut iaf.

Men helgen har väl varit si så där, i fredags köpte jag och Jessica gymkort och gymmade i ca 2 ½ h sammanlagt, eller vi stod på skakplatta som är sjukt jobbigt och sen visade ägarn oss runt och la upp ett träningsschema och visa hur alla maskiner fungerar å så där. Känns som vi valde rätt gym för hon var verkligen jätte trevlig och hjälpsam!
Efter gymmet hade jag och thomas sushi/pizzakväll. kollade på jönssonligan och sen skulle vi kollapå en film vi hyrt men som vanligt så är jag sån tråkig flickvän och somnar ca 10 på fredagkvällarna.
Så de va den kvällen.. blir irriterad på  mig själv att jag är så himla trött och aldrig orkat något !! men vet inte vad jag sak göra åt det heller!? Tips??
På lördan ringde klockan 9,00 och då var de folkrace som gällde.. vi kom dit tio när de började och då var alla platser upptagna så vi fick sätta oss i en backe där man inte såg nå bra alls..sen var de 60 bilar som var med å körde så de vart vädligt utdraget och så regnade de lite då och då så det var inte heller nån vidare hit.
På kvällen sen tog jag och Carro en promenad runt stan och prata lite skvaller för de finns det ju alltid :P
Sen gick jag hem och läste lite i min bok , En sorts kärlek heter den föresten.
De va lördan de, och i dag är det söndag och jag ska snart i väg och träna med Jessica, hoppas på att jag får lite energi av att träna så jag orkar göra något vettigt sen, eller åtminstonde blir på bra humör.
Och så hoppas jag att thomas inte längre är bakfull när han kommer hem i kväll så han också är på bra humör! Känns som den här morgonen har vart en riktigt grinmorgon.. bara tjaffs om ingenting. 
 
Ne nu ska ja sluta svamla och gå och hämta träningskläder. /EH

Kommentarer
Postat av: annaberglund

Haha tjena ;-) Jag ska ta och drick jite tranbärsjuice! Det är fint med mej, hur är det själv? Du kan lägga till min msn om du kan se den(?) Kram

2008-08-17 @ 20:58:56
URL: http://www.metrobloggen.se/livetenligtanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback