C-vitamin is the shit

Jag har proppat i mig c-vitaminer, nässpray och tabletter i fyra dagar nu och tvingat mig till jobbet även fast de kännts som ja vart nära döden (överdrev lite nu hihi).
Men, nu känner jag mig frisk som en nötkärna igen. Har vart ut på en rask långpromenad och tagit en vaaarm lååååång dusch så nu ligger ja nergosad i sängern och mår riktikgt bra.

Å Milleponken har vart sjuk idag, börjar med att hundmaten va slut i morse så eftersom mamma skulle komma in med nytt på eftermiddan så fick han äta lite hmm smått å gott ? bröd, kräm och korv va vad jag hade att erbjuda.. usch vilken dålig matte jag kände mig som. Å nu har han vart konstig hela dagen.. har spytt en gång på dagen också ...då spydde han dock upp nån liten rund grej. Han kanske åt de han hittade på golvet i protest mot den äckliga frukosten ? jaja nu ska han få sitt vanliga hundfoder igen iaf.


Jobbet är skitför tillfället, bara massa negativa saker på de där bygget. Urrrk. Hur vore de om vi fick höra nått riktikgt bra?!

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback