Shopping i gbg

Nu ligger jag på sofflocket i stugan i Göteborg. Vi har nyss ätit tacos så nu är jag proppmätt och matt.
Idag har vi vart till Ullared, de va ingen höjdare. Jag hittade typ inget vettigt men ändå så handlade jag för 1000 kr . eller jo en bra sak va min volume master som jag redan älskar ;) Men är de semester så kan man allt unna sig lite skitsaker..
 Efter vi hade vart på ullared åkte vi in till stan och gick en vända där, hittade ett par skor för 99 spänn.. snygga och välbehövliga då jag hade skavsår :)
Vi var ju på stan igår coskå så vi hitta inte så mycket mer idag. Förutom sprit :P
Igår däremot hittade jag ett par röda chinos och en tröja och lite små tramms.

NU ska vi snart gå ut och spela fem kamp :D
I morgon är de dags för Liseberg och de blir nog även de på onsdan innan vi åker hem också ;)


En tråkig sak är att när vi i lördags lämnade MIlle i storvik hos mamma och pappa så vart han dålig och hade spytt och haft sig hela natten å sen hade han blivit så dålig så mamma fick åka till vetrinären med honom och de va tydligen inte långt i från :( Men nu mår han mycket bättre men vi har ingen riktig förklaring på varför han vart så dålig. En rejäl magsjuka är de enda? Lilla plutten.. ja vill bara vara hemma och kramas med honom!! Men jag vet att han har de bra hos mamma och pappa också men stackars liten saknar väl mamma när jag är borta så här och han mår så dåligt.. huaa.. tur att de åkte in med han säger ja!
Saknar han !!


/E

Kommentarer
Postat av: Jonna

:S hua vad läskigt med Mille!



Hunförarbältena finns bla på Jennys hund och katt billigaste där kostar 295:- det är ett sånt jag har från Limex sen finns det dom som heter Baggen oxå och de kostar runt 500:- och är kanon om man gillar att åka skidor med hunden eller har flera hundar tex. Men bältet jag har har grym kvalitet trots den billiga peningen dämpar ryck jätte bra :)



Här är det bara bra så sjukt skönt med Semester, fast kändes konstigt att inte gå till jobbet idag kan jag säga :P

Hur är det med dig? har du jobbat extra i Teliabutiken ?

// Jonna

2008-07-14 @ 22:33:15
URL: http://gcode.blogg.se/
Postat av: Sophy

Stackars lilla Mille då!! Vilken tur att din mamma tog honom till vetrinären! Men ändå läskigt när dom inte vet vad de beror på!! Hoppas de inte är nå sjukdom eller nåt sånt bara..

Ha de så bra på Liseberg imorrn nu!!

Kramkram,

2008-07-14 @ 22:49:27
URL: http://sophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback