ÅÅÅÅÅÅHHH!

VA JA VERKLIGEN HATAR ALLT NU !!

ALLT ÄR SKIT, ja har så mycket hat som ja bara vill skrika ut, men till vilken nytta ? inget skulle göra någon skillnad!! Jag har redan sagt va ja tycker, vilket inte gjorde någon skillnad mer än att man får lite extra skit.


Ja vill bara börja grina hela tiden känns de som.. är de rätt att man ska må på de viset pga den här jävla skiten!?!?!?


Tack och lov att ja går massagekursen iaf.. har även beställt en ny massagebänk idag så nästa tisdag får ja den. Så nu behövs de lite försökskaniner, någon frivillig ? :)


Nu ska ja deppa vidare..

Tuuur att Thomas, Mamma & Pappa finns och stället upp.

Kommentarer
Postat av: maalin

jag är jätte frivillig ;)

2008-03-09 @ 13:36:33
URL: http://maalin87.blogg.se
Postat av: Sophy

Jag är också frivillig!! Fast jag kanske inte är den bästa frivilliga i mitt tillstånd..kolla upp om de finns nåt bra sätt att massera en tjock brud som är på smällen på..;0) Min rygg skulle verkligen behöva lite massage!!

Hoppas att saker och ting blir bättre, vad de nu är!! Saker brukar lösa sig till de bästa efter ett tag!!

Många många kramar!!

2008-03-09 @ 22:08:12
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback