Onsdag

På jobbet nu, tiden har rullat på riktikgt bra idag. Börjar bli lite orolig för stängningen men jag ska få en fusklista så de går nog vägen hihi.

När jag slutar så ska jag pallra mig hem och hoppas på att de står pannkakor på bordet. Å sen ska jag försöka ta ut mille på en långpromenad om fötterna orkar.


Nu vill jag att de ska gå fort tills de blir tisdag för jag ser verkligen förjävlig ut i håret. De ser slitet och uttvättat och med världens utväxt. Usch vad skönt de ska bli att göra något nytt. Till och med Thomas har antytt att jag borde färga håret och han brukar inte lägga märke till sånna grejer. 

/E 


Kommentarer
Postat av: Sophy

Jaaa liiite hemlisar får man väl ha då...;0)
Jag veet...jag e skitdålig på att uppdatera, men jag har ju fullt upp hela tiden, o när jag skulle ha tid e ja så trött...jag ska ta tag i de...promise! Vet själv hur irreterande de är när folk inte uppdaterat å man vill veta vad som händer..haha!

Många kramisar!

2008-05-21 @ 21:50:46
URL: http://sophy.blogg.se
Postat av: Madde

Massage snart måste ju ses och prata lite skit också :)

2008-05-22 @ 08:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback