MAHOGNY

Yes, har nyss vart och tränat och shoppat loss på ÖB.
Sjukt skönt att träna och nu har jag coh jessica satt upp ett mål. Men de kommer jag inte skriva ut här utan de ska vi vara lite hemliga med. Men nu har vi något att sikta mot iaf. Hoppas vi håller detta nu bara ;)

Shoppade massa ljus och burkar, tvättmedel, sköljmedel å annat tramms på Öb. Svängde in på coop och köpte en toning som jag sitter med i håret nu. Får se hur detta slutar.. blir nog snyggt tror jag :)

Får se vad som sker i kväll nu då, parmiddag är det bestämmt men så mycket mer än så vet jag ej. Får se om vi går ut och äter eller om vi blir hemma hos nån av oss. Blir nog trelivgt. jag har inhandlat några xider chili/mandarin som jag redan har börjat tråna efter.


GRATTIS CAROLINA!!


// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback