Ont i halsen

Ja har ont i halsen och i kroppen.. ja har träningsverk sen igår när jag och Frida spela nintendo wii.. boxningen va sjutk kul :) Men de fick man sota för idag i stället.

Idag har jobbet gått helt okej.. Telia har vart och hälsat på och det var givande.. Blir så taggad när dom går igenom våra mål. Vad vi har klarat och vad vi måste göra osv.. Och sen fick vi en tävling som man kan vinna fin fina priser på.

Ja har vart och hämtat mina nya brillor idag! Tror att jag gillar dom .. men det är så ovant :)

Ne jag har inget vettigt att skriva .. Ja ska ta och gå ut med Mille å sen ska ja kura ner mig i sängen. Är så slööö!

/E

Kommentarer
Postat av: annaberglund

lägg i en bild med glasögonen på! :D Alltså en med dej och glasögonen! Jag kommer ju aldrig på fe dom live ;)

2008-10-14 @ 22:37:39
URL: http://www.metrobloggen.se/livetenligtanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback