Lista

Höger eller vänsterhänt : Höger
Humör just nu : Less
Är det nått du absolut inte äter: Surströmming!
Kläder just nu : Svarta jeans och en grå oversize tröja
Vad sa du senast:  "Kom får du fiskpinnar" till Indra :p
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, viken skulle du välja? : Vet ej
Längd och vikt: 164 ½ cm, den halva cm är viktig;)  60-61 kg
Hur många kuddar sover du med? : Vi har 4 i sängen, 2  / skalle men använder bara 1 i taget
Favoritväder: Strålande SOL! Oavsett årstid, bara solen skiner så är jag nöjd!
Spelar du nått instrument ? : Luftgitarr ;)
Morgon eller kvällsmänniska ? : Inget av dem ? Älskar att sova ut och älskar att lägga mig tidigt haha.
Spara eller slösa ? : Spara. Den som spar han har.
Vem är viktigast för dej ? : Min familj
Bästa film ? : Dirty dancing
Tror du på liv på andra planeter ? : Ja
Kommer du ihåg din första kärlek ? : Ja, tyvärr haha!
Har du homosexuella vänner ? : Ne,  inte vad jag vet
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid ? : Ja! Det får vi allt hoppas
Hur många barn vill du ha ? : Två eller Tre
Bio eller promenad ? : Både och, de går ju inte att jämföra..
Snarkar du? : Nej Nej.
Rädd för insekter ? : Är grodor en insekt, isf JA.
Äckligaste insekten ? : Fästingar, spc de äcklen som sätter sig på mina älskade djur.
Bästa bok ? : Minns ej vad den heter (så bra va den) men jag kan berätta va den handla om. Eller jo, En slags kärlek!
Pizza eller hamburgare ? : Max burgare
Städat eller stökigt ?: Städat
Gungar du på stolen ? : Ne
Vill du hoppa Bungy Jump ? : Ja, kanske
Hur många syskon har du ? En stor lillebror :)
Är du rädd för blod ? Ne
Saltar du på maten? På viss mat
Gillar du att sjunga ? : Singstar
Anser du att du är stark ? : Ja
Brukar du sola ? : Det händer
Röker du ? : Nej. USCH!
Snusar du ? : Bara ibland, på jobbet, och när jag festar
Kaffe eller te ? : Kaffe med mjölk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback