Julpynt

Tänk att det snart är jul?? Har inte riktigt fatta de tror jag :)
Å inge snööööö än :( På söndag ska jag och mamma ut och shoppa de sista julklapparna.
Har tagit lite bilder som ja tänkte dela med mej av.
Men ja vill ha nått pyssel att göra men har helt stopp i huve å kan inte komma på nått kul.... tips? :)


Lille granen :)








Jobbveckan börja rätt dåligt men slutade riktigt bra.
Vi klara vårthemgångsmål men jag valde att jobba över för att få in lite tid jag kan ta ut i mellandagarna.
Efter jobbet vart det raka spåret ner på Box-pass. Halv bra pass.... Imorgon är det spinning som gäller :)

Nu ska jag pyssla lite med julkort iaf så vi får i väg dem i tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback