Bloggare på heltid?

Ja, nu när jag är hemma så kan jag ju bli bloggare på heltid. Uppdatera 7-8 ggr på en dag å lägga in vad jag har på mig för kläder å vad jag har ätit för mat osv. Så här kommer första inläggt.

Jag mår iaf bättre idag, lite piggare och nu är det mest bara hostan som är dryg. Lite snorig också då menmen.
Har massa energi men jag kan inte göra så mycket för den där jäkla hostan:/
Va ut med stackars Mille nyss, vi kom ner till skolan och då fick jag en hostattack så släppte han där så han fick springa av sig lite å sen gick vi hem igen..
Å då hamnar jag så klart här vid dator..

Dagens frukost, leverpastejmackor och kaffe (mjölk med kaffe ;)

  
 

Kanske världens skönaste skor.  Mille gör snöänglar.   Indra mysan.

Och jag hade tydligen tagit fel på helg ...de är inte nu i helgen de är marknad och skotercross i svartnäs utan nästa. SUCK. Men då ska jag nog åka upp iaf, så i helgen blir jag hemma..

/E



Kommentarer
Postat av: mårten

den högra mackan på bilden såg löjligt fin ut.

2009-02-11 @ 11:54:12
Postat av: Anonym

Tack Mårten.. den hade jag jobbat länge med för att få till. Men ja instämmer, tycker jag lyckades!

2009-02-11 @ 13:34:42
Postat av: thomas

Ja ska med till stugan? lr?

2009-02-11 @ 14:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback