Haha, inte alla som får sånna här fina dikter ;)

Vi sitter här och ringer,

Du suger på ditt finger

 

Jag blir alldeles varm,

Vill du ta mig i din barm?

 

Du sitter och är söt,

Kanske borde jag lägga in en stöt?

 

Men jag vet ej hur jag ska våga,

Jag kanske borde öppna med fråga?

 

Men om du säger nej,

Får jag leka med suddens tjej.

 

Men säg inget till sudden,

För då måste sara flytta sovrumskudden!

 

Jag är ensam, du är stark!

Vi kan göra det i en park.

 

Jag vet att du träffar en kille,

Men var han den du ville?

 

Du valde * byggare,

Kanske var han mycket snyggare?

 

Måhända jag är ful,

Men med mig har du ändå kul.

 

Så vill du ligga med mig i natt,

Behöver du bara bekräfta med ett skratt!

 



Så sjuuuuuuk! :)


Min mobil verkar inte må nå prima.. idag vid lunch trilla det in 7 stycken sms å så hann jag knapp läsa dom så kom det 5 stycken till.. Sms som va skickade för flera dagar sen!
Så är det nå viktigt får ni ringa i stället... Vet inte riktikgt hur man styr upp och fixar så att sms kommer när dom ska igen ..


 

/E


 


 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: gabbe

haha kan ju bara tänka mig att det kommer från en person;D

2009-01-22 @ 17:42:11
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: mårten

himla fin dikt!

2009-01-22 @ 22:25:05
Postat av: maalin

okej.. de blir perfa de :) inflyttningsfest i mars :P haha

jag vet inte riktigt vad som händer. jag ska umgås med emy imorgon och kolla på lets dance :) hehe annars vet jag inte.

vad har du för planer för helgen då ? nått skoj `? :)pusss

2009-01-22 @ 22:37:37
URL: http://maalin87.blogg.se/
Postat av: gabbe

haha smart skaft ;D trevligt trevligt.. har du för planer nu då? en sväng till hofors kanske? ;D puss

2009-01-23 @ 10:15:53
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: annaberglund

vem skrev en så fin dikt till dej? ;) haha

2009-01-23 @ 17:08:54
URL: http://www.metrobloggen.se/livetenligtanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback