Lantligt

Har legat och kollar runt på massa inredningssidor och jag har sååå mycket ideer om hur jag vill göra i min lägenhet!!
Ska bli så roligt att inreda en helt ny lgh. De kommer bli mycket vitt och en blandning av gamla lantliga möbler / saker och nya.  Ska börja nedräkning tills ja flyttar... tur februari är en kortmånad :D De är väl ca 38 dagar kvar... puh! En evighet..


Ska måla om tvbänken och bordet till vitt.. Och så har mamma ett jätte fint runt bord som jag ska få och det ska jag också måla vitt, så klart:)
Måste köpa en ny sängstomme och sängbord.. Har kollat runt lite och antingen ska jag köpa Hemnes vita från ikea eller så ska jag göra en egen.. så har jag köpt olika zink krukor och ljushållare på hemtex som kommer passa bra i sovrummet. .
Jaja..

Blekte tänderna för tredje ggn idag och nu tycker jag att det syns lite skillnad, så en eller två ggr till så kanske jag får BB smile sen;)



Snart är det onsdag ;)

Puss
/ E



Kommentarer
Postat av: Sophy

Låter som du kommer få det kanonfint juh!! Vart ligger lägenheten då? Hyres? Köpes? Va är det för medel som du bleker tänderna med? Dyrt? Jag vill bleka mina också!!!

Ha de! krams

2009-01-18 @ 21:16:34
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja ja ska försöka uppdatera lite oftare då:p hehe. finns inte så mycke att se i lägenheten just nu. badrummet är helt tomt. sovrum , vardagsrum o hall är de inge gjort alls ännu:Ppuss

2009-01-18 @ 22:10:05
Postat av: annaberglund

åååh tack :) ja det hade vi absolut, du själv? när ses vi?! ;)

2009-01-18 @ 22:45:28
URL: http://www.metrobloggen.se/livetenligtanna
Postat av: mårten

men gud vad snäll din mamma verkar vara, bjussar på bord och allt. säker på att du verkligen vill flytta ifrån henne? men jag antar att det blir ett rum ledigt i storvik då... lite närmare till jobbet... hmm... camilla, vad tar ni i hyra? jag är en lugn kille på 21 beachsäsonger, snart 22. icke rökare, inga husdjur. innehar körkort och bil (fast spolarvätskan är slut), arbetsvillig och hjälper mer än gärna till med diverse hushållsarbete. förresten, det är ett stort + om ni har bredbandsuppkoppling då jag är en stor bloggfantast.

2009-01-19 @ 09:05:32
Postat av: gabbe

godmorgon!! =) gud vad jag skratta åt mårtens komentar här haha.... kommer bli najjs med lägenheten och det bästa är att du får ju bestämma helt själv hur du vill ha det ;D ge oss vår väder nu längtar så hemskt men jag tänker inte hälsa på er varje dag då kan jag lika gärna jobba... kraam

2009-01-19 @ 10:23:00
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: maalin

elin :) när ska du flytta ? vart ? :)

2009-01-19 @ 15:59:13
URL: http://maalin87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback