Lilla flicka

Prata nyss med mamma i telefon och på torsdag hade de tänkt att åka till Leksands sommarland på tors så då åker ja nog upp till stugan i mon kväll å följer med dem sen på torsdag :) KUL.
Sen på fredan blir de kräftskiva, lät som att det skulle bli rätt mycket folk. Långbord ute på parkeringen om de är finväder :)
Så harnjag namnsdag på fredag också så mamma berätta att de hade köpt present till mig... ihhhh.
Jag vet, jag är som ett litet barn ;)

Jag hoppas M kan skaffa kattvakt så han också kan komma upp på kräftskivan :) Hrm..

Undra om jag ska ta och baka något nu som jag kan ta med på freda.. ska kolla om ja har nått att baka på kanske :p
Lite senare blir det tennis å sen tacos och cola. Mjau.

/E


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va snygg du e ;)

2009-07-28 @ 22:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback