B, itter

Å vilken tråkig tjej jag är!!!
Kom hem från jobbet idag och sprang ut med mille, precis då börjar de regna så det vart bara en snabbis å sen va jag å handla lite på coop å öb. Chips, dipp å sånt där bra att ha... tvättmedel, sköljmedel osv.
Skulle åka och sola men orkar inte. Vart så less när det bara öste ner regn.
Åkte hem istället och tog täcket å la mig på soffan å sov i några timmar..
vakna av att frida ringde å va tänkt att ja skulle åka till henne  men jag orkar fan inte. .
"Ja sitter heldre här i min tråkighet å uppdaterar bloggkoll å kollar facebook" SUCK.
Jag är så jäkla slö så de är sjukt...
Har vart in på hm.se å beställt två par skor, tok billiga å snygga. Blåa... lite roligt med färg : )
Riktig höjdar freda!  Men jag får helt enkelt skylla mig själv. Orka ju inte göra nått annat än att sitta här å slappa heller så...
Ska gå in till sängen å lägga mig före tolv iaf så är jag pigg tills i morgon! :)

Det låter som att de går elefanter uppe på vinden ??? Hrm...
Undra om grannarna har husfest där å glömt att säga till mig.. nått skumt äre där uppe iaf..
Men jag hade iaf inte haft tid att vart med på nån husfest, jag har ju fullt upp med att sitta i soffan idag.
Åååå vilken nörd. :D
Jag slutar skriva nu innan ja svammlar bort mig ännu mer :D

Tjing
/e

Kommentarer
Postat av: gabbe

i hofors men jag tror det är inställt för de regnar =( vi ska inte kolla iaf.. blir grillning istället =)

2009-06-13 @ 12:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback