Laugh `n a half

Nyss tryckt lite pannkisar. Pannkaka på torsdag, de är helt i sin ordning de :)
Har inga hundar hemma dag heller, tråkigt :/ Vet inte om jag kommer lyckas ta mig ut på promenad utan hund.
Känns så meningslöst att gå då... Kanske går och solar.




Imorgon ikväll ska jag hem till Gabbe å hälsa på.
Blir tacos, singstar  å kanske någon cider. Å en massa tjatter kan jag tänka mig:)
Ska bli trevligt.



Föresten, idag har jag bokat tid för att tatuera in ögonbrynen.
den 12:e oktober har jag tid och jag lääääängtar så!
Hoppas för allt i världen att det blir bra. Då slipper jag stå och svära varje ggn jag målar i dem över att de blir snett å ojämt och hej å hå.
Jag kan bada bäst jag vill utan att de tvättas bort :)
Å vad jag läääängtar.

Nu ska jag dricka lite kaffe å se till å bli pigg nog  att ta mig ut på en promenad.
Kanske M vill följa med ocksåå om jag har tur :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback